PRESENTACIÓ

 

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL MEU BLOG 🙋


Sóc el Sergi, estudiant i mestre en procés d'aprenentatge a la UDL i en aquest blog us vull donar a conèixer diferents espais i recursos interessants i de reflexió, relacionats amb el món de l'educació i l'esport.

👉 Tot el material que hi aniré penjant el podreu visualitzar també en el meu portafoli de Symballo, que és l'eina en la qual aniré treballant i afegint l'aprenentatge dut a terme en l'assignatura de Tecnologies Digitals a l'Educació Primària.

La motivació principal que m'ha dut a terme a realitzar-lo és, per una part aquesta i poder compartir els meus coneixements i d'altres al món. I, per l'altra, el d'aprendre i poder innovar en coneixements didàctics i educatius interessants i d'aplicabilitat pel present i pel futur.


Un dels grans reptes formatius que tinc com a estudiant és, sens dubte, el de seguir formant-me per un futur no tant llunyà i així poder tenir totes les eines possibles, com també transmetre i aportar com a docent tots els meus coneixements al futur alumnat. 💪

Com a persona, el gran repte que tinc i que hauríem de tenir tots i totes és el de créixer en el nostre dia a dia, corregint els errors del passat per fer un món millor. FER LES COSES AMB EL COR I DES DEL COR. 💛


Em defineixo com una persona transparent, amb ganes sempre d'aprendre i ser millor persona que l'ahir. 

Miquel Martí i Pol va escriure,

                                                 "Allí on hi conflueixen ulls i desig, hi esclaten tots els colors possibles"


La meva màxima és, 👉 tenir ACTITUD 👈

amb tot allò que fas, 

amb tot allò que vols fer i ser,

amb tot allò que ETS TRANSMETS.



Així doncs, us encoratjo a explorar tots els recursos que us aniré compartint i a que vosaltres us animeu a fer el mateix, perquè al final la vida és tracta d'això, ➽ COMPARTIR. 😉😘


🌟També em podeu seguir al meu perfil d'Instagram, on he començat un petit projecte per compartir fotografies d'arreu del país aportant-hi alguna reflexió. El podeu trobar pel hashtag #petitsbocinsdemon , o bé pel propi nom Petits Bocins De Mon🌍


Fins aviat! 😄💙


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FONAMENTS DE COMUNICACIÓ

La meva CDD